30 jaar ervaring in administratief werk

Dringend hulp nodig bij uw administratie

Al 30 jaar werk ik als Personal Assistant, Office Manager, Management Assistant, Sales & Marketing Assistant en Foodservice Assistant in de ruime regio rond Nijlen. In de loop der jaren bouwde ik een ruim portfolio uit aan trouwe en tevreden klanten. Zowel kleine zelfstandigen als KMO's kunnen bij mij aankloppen voor freelance hulp bij het uitvoeren van administratieve taken.

Els Haazen, flexibel inzetbare secretaresse

Schakel mij in zo vaak als het u past. Dit kan een dag per week zijn of enkele uren per dag. Ik kan zowel bij mij als bij u op kantoor aan uw administratie werken.

Administratieve ondersteuning zonder zorgen

Wanneer u beroep op mij doet voor uw administratie hoeft u zich werkelijk nergens ongerust over te maken. Ik sta garant voor erg precies werk. De puntjes op de i en niets minder! Bel mij vandaag nog voor meer informatie of voor een gratis offerte.

Contacteer mij!
03 500 73 57