Contact
30 jaar ervaring in administratief werk

Dringend hulp nodig bij uw administratie

Al 30 jaar werk ik als Personal Assistant, Office Manager, Management Assistant, Sales & Marketing Assistant en Foodservice Assistant in de ruime regio rond Nijlen. In de loop der jaren bouwde ik een ruim portfolio uit aan trouwe en tevreden klanten. Zowel kleine zelfstandigen als KMO's kunnen bij mij aankloppen voor freelance hulp bij het uitvoeren van administratieve taken.

Els Haazen, flexibel inzetbare secretaresse

Schakel mij in zo vaak als het u past. Dit kan een dag per week zijn of enkele uren per dag. Ik kan zowel bij mij als bij u op kantoor aan uw administratie werken.

Administratieve ondersteuning zonder zorgen

Wanneer u beroep op mij doet voor uw administratie hoeft u zich werkelijk nergens ongerust over te maken. Ik sta garant voor erg precies werk. De puntjes op de i en niets minder! Bel mij vandaag nog voor meer informatie of voor een gratis offerte.

Contacteer mij!
03 500 73 57
Cookie-instellingen aanpassen

Beste gebruikers, deze site bewaart cookies op uw computer. Het doel is om uw ervaring op onze website te verbeteren en u tegelijkertijd meer gepersonaliseerde diensten aan te bieden.

Als u meer informatie wilt over de cookies die wij gebruiken, raadpleeg dan ons Privacybeleid. Door cookies te accepteren, stemt u in met het gebruik ervan. U kunt de instellingen van de cookies ook aanpassen.

Als u weigert, worden uw gegevens niet bijgehouden wanneer u deze site bezoekt. Er wordt slechts één cookie gebruikt in uw browser om uw voorkeur dat u niet gevolgd wilt worden te onthouden.

  • Instellingen aanpassen
  • Alle cookies accepteren en verdergaan naar de site